SZANOWNI PAŃSTWO
W związku z zagrożeniem epidemiologicznym KORONOWIRUSEM Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Borowiu zaleca ograniczenie wizyt w naszej przychodni do wizyt niezbędnych i uzasadnionych medycznie.
Jak się zarejestrować na wizytę wyjaśniamy poniżej:
REJESTRACJA DO LEKARZA POZ
Każdy pacjent, który chce uzyskać teleporadę lub poradę u lekarza POZ powinien zadzwonić do rejestracji na nr telefonu : 25 6859029 lub 25 6859862 i zgłosić chęć otrzymania teleporady lub porady.
Przy rejestracji należy podać swoje dane potrzebne do zarejestrowania do lekarza : pesel lub imię i nazwisko i datę urodzenia , miejsce zamieszkania , numer telefonu do kontaktu, oraz imię i nazwisko lekarza do którego chce się zarejestrować.
Po rejestracji lekarz będzie realizował teleporadę w godzinach swojej pracy według kolejności przyjmowanych zgłoszeń . Będzie oddzwaniał z telefonu : 606 217 366 lub 510 998 721. Proszę w danym dniu odebrać telefon od lekarza.
Jeżeli lekarz wystawi e-receptę w przypadku teleporady lub powtórzenia leków , kod do wystawionej e-recepty zostanie przekazany telefonicznie na numer podany przez pacjenta.
Jeżeli lekarz w trakcie teleporady zdecyduje o konieczności bezpośredniego badania pacjenta , bądź pacjent zgłosi chęć osobistego kontaktu z lekarzem , będzie wówczas wyznaczony dzień i godzina wizyty.
Ewentualne skierowania do szpitala , poradni diagnostycznych lub specjalistycznych uzyskane w czasie teleporady, będą do odbioru w rejestracji w godzinach pracy placówki.
REJESTRACJA DO LEKARZA SPECJALISTY
Pacjent posiadający skierowanie do poradni specjalistycznej i wyrażający chęć zapisania się na wizytę do poradni w SPZOZ w Borowiu , powinien zadzwonić do rejestracji pod numer 25 6859029 lub 25 6859862 i podać dane ze skierowania potrzebne do rejestracji lub kod e-skierowania, oraz numer telefonu do kontaktu.
Na tej podstawie będzie wyznaczony termin wizyty u lekarza specjalisty.
Jeżeli pacjent posiada skierowanie papierowe do poradni specjalistycznej , powinien je dostarczyć do rejestracji SPZOZ w Borowiu w ciągu 14 dni.
Do każdego pacjenta zarejestrowanego do poradni specjalistycznej w SPZOZ w Borowiu , 1 lub 2 dni przed planowaną wizytą , zadzwoni pielęgniarka/ położna z informacją , że danego dnia jest możliwość skorzystania z porady lekarza w formie teleporady lub porady w gabinecie SPZOZ .
Po uzyskaniu zgody pacjenta , poinformuje go o ewentualnym czasie w którym teleporada się odbędzie , z jakiego numeru lekarz będzie dzwonił , jakie informacje pacjent powinien przygotować .
Jeżeli w trakcie teleporady lekarz zdecyduje o konieczności wizyty w przychodni , pacjent powinien być przygotowany na taką wizytę.
Jeżeli w trakcie teleporady lekarz wystawi receptę , kod dostępu do e-recepty przekaże pacjentowi .
W przypadku zmiany terminu wizyty u specjalisty pacjent zostanie o tym fakcie poinformowany przez pracownika przychodni telefonicznie.
Ewentualne skierowania do szpitala , poradni diagnostycznych lub specjalistycznych uzyskane w czasie teleporady, będą do odbioru w rejestracji w godzinach pracy placówki.